Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Αιτωλικιώτης Νίκος Καραπάνος υποψήφιος με την ΝΔ

Ο κ. Νίκος Καραπάνος είναι επισήμως, νέος υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, εν όψει των εθνικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου. ...

Έχει ηγετική και πολύχρονη δράση στην ΟΝΝΕΔ, καθώς και ως μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου και της Κεντρικής της Επιτροπής
Τα τελευταία χρόνια, αξιοποιήθηκε στην Οργανωτική Γραμματεία του κόμματος, στη Ρηγίλλης, παραμένοντας και προσφέροντας τις υπηρεσίες του στον κεντρικό κομματικό μηχανισμό, αποφεύγοντας να αναμιχθεί επαγγελματικά σε θέσεις ευθύνης, στην Δημόσια Διοίκηση.
Μέλος του ΔΣ της ΕΘΕΛ εκπροσωπώντας την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών.
Αντιπρόεδρος της ΕΚΟ των Εμπόρων της ΝΔ.

Με σημαντικές μεταπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά ασχολήθηκε από νωρίς με τον επιχειρηματικό τομέα, αρχικά ως υπαλληλικό στέλεχος και σήμερα με ιδιόκτητη εισαγωγική εταιρεία ειδών υγιεινής και πλακιδίων.

Στο Αιτωλικό ήταν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στις εκλογές του 2002 με τον συνδυασμό του Βαγγέλη Κολτσίδα.

Στην πρώτη του προεκλογική του δήλωση αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Με συγκίνηση, ενθουσιασμό και αίσθημα ευθύνης ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση-πρόκληση του Πρωθυπουργού, να είμαι υποψήφιος Βουλευτής στην αγαπημένη μου πατρίδα.

Αγωνιώ για την Αιτωλοακαρνανία μας, καθώς και για ολόκληρη την Ελλάδα, γι’ αυτό και αποφάσισα να είμαι υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, εγκαταλείποντας την επί χρόνια επιχειρηματική μου δραστηριότητα, πιστεύοντας ότι θα συμβάλλω ουσιαστικά υπηρετώντας εσάς.

Είμαι έτοιμος να διαθέσω την φρεσκάδα της νεανικής μου ορμής, την ευαισθησία της πολιτικής μου δράσης και την εμπειρία της επαγγελματικής μου πορείας, για μια διαφορετική πρόταση δημιουργίας.

Η Αιτωλοακαρνανία απαιτεί: Ανανέωση Ευθύνης».


Δεν υπάρχουν σχόλια: