Θετικές εξελίξεις δρομολογούνται στο θέμα της αποκατάστασης των ζημιών των γεφυριών του Αιτωλικού καθώς και της κατασκευής παρακαμπτηρίου δρόμου για την κυκλοφοριακή τους αποσυμφόρηση.
Αυτό προκύπτει από την απάντηση που έδωσε το Υπουργείο Εσωτερικών σε σχετική Ερώτηση που κατέθεσε ο Βουλευτής του Νομού μας Σπήλιος Λιβανός.
Ακολουθεί το κείμενο της απάντησης του Υπουργείου Εσωτερικών.
«1. Η χρηματοδότηση μελέτης για την αποκατάσταση των ζημιών στις δύο γέφυρες του Αιτωλικού εξετάζεται κατά προτεραιότητα στα πλαίσια του Ε.Σ.Π.Α.
2. Όσον αφορά στο ενδεχόμενο κατασκευής παρακαμπτηρίου δρόμου για την αποφυγή διέλευσης αυτοκινήτων και βαρέων οχημάτων από τις εν λόγω γέφυρες, υπάρχει ήδη υπό κατασκευή ο παρακαμπτήριος Μάστρος – Χαλίκι. Το πρώτο τμήμα 6 χλμ του δρόμου έχει παραδοθεί από τον εργολάβο και δύναται να χρησιμοποιηθεί, ενώ για την κατασκευή του υπόλοιπου τμήματος βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία υπογραφής συμπληρωματικής σύμβασης με εγκατεστημένη εργολαβία από το ΥΠΕΧΩΔΕ.
3. Τέλος για τη σύνδεση του Πλατυγιαλίου με την Ιονία Οδό υπάρχει εγκατεστημένη εργολαβία και το πρώτο τμήμα της οδού, δια μέσου της σήραγγας του Αγίου Ηλία, θα παραδοθεί το Νοέμβριο του 2009».
Πηγή: http://www.29dytika.gr/
Παρατήρηση:
Μήπως μπορεί να μου απαντήσει κανείς, όταν και όποτε, τελειώσει η κατασκευή του παρακαμπτήριου δρόμου Μάστρος!!!! - Χαλίκι, ποιος και με τι τρόπο θα υποχρεώσει τις νταλίκες να περνούν από εκεί, διανύοντας 10 χιλιόμετρα παραπάνω για να φτάσουν στο Πλατυγιάλι;
Αν υποθέσουμε ότι θα μπει σήμα που να απαγορεύει την διέλευση βαρέων οχημάτων στα γεφύρια, θα απαγορεύει και τα φορτηγά των ντόπιων επιχειρήσεων. Ποια τέτοια τοπική επιχείρηση θα δεχτεί προκειμένου να πάει από το γήπεδο Αιτωλικού στον σταθμό Αιτωλικού το φορτηγό της, να κάνει τον γύρω του καναλιού;
Και μιλάμε για επιχειρήσεις με πολλαπλά καθημερινά δρομολόγια (οικοδομικά υλικά, βιομηχανία γύψου - σωληνώσεων, βιοτεχνίες ελαιών, έμποροι αναψυκτικών κλπ).
Όσο για την Ιόνια Οδό, ακόμα δεν έχουν τελειώσει οι απαλλοτριώσεις του Κεφαλοβρύσου και σε ορισμένα σημεία ο δρόμος στενεύει, οπότε μάλλον πολύ αισιόδοξο ακούγεται να παραδοθεί το πρώτο τμήμα το Νοέμβρη του 2009!
Μήπως μπορεί να μου απαντήσει κανείς, όταν και όποτε, τελειώσει η κατασκευή του παρακαμπτήριου δρόμου Μάστρος!!!! - Χαλίκι, ποιος και με τι τρόπο θα υποχρεώσει τις νταλίκες να περνούν από εκεί, διανύοντας 10 χιλιόμετρα παραπάνω για να φτάσουν στο Πλατυγιάλι;
Αν υποθέσουμε ότι θα μπει σήμα που να απαγορεύει την διέλευση βαρέων οχημάτων στα γεφύρια, θα απαγορεύει και τα φορτηγά των ντόπιων επιχειρήσεων. Ποια τέτοια τοπική επιχείρηση θα δεχτεί προκειμένου να πάει από το γήπεδο Αιτωλικού στον σταθμό Αιτωλικού το φορτηγό της, να κάνει τον γύρω του καναλιού;
Και μιλάμε για επιχειρήσεις με πολλαπλά καθημερινά δρομολόγια (οικοδομικά υλικά, βιομηχανία γύψου - σωληνώσεων, βιοτεχνίες ελαιών, έμποροι αναψυκτικών κλπ).
Όσο για την Ιόνια Οδό, ακόμα δεν έχουν τελειώσει οι απαλλοτριώσεις του Κεφαλοβρύσου και σε ορισμένα σημεία ο δρόμος στενεύει, οπότε μάλλον πολύ αισιόδοξο ακούγεται να παραδοθεί το πρώτο τμήμα το Νοέμβρη του 2009!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου