Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΤΡΕΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ ΔΑΝΕΙΟΥ.

Το τηλέφωνο χτυπούσε δαιμονισμένα, ασταμάτητα.
-Ο κύριος Κάστρινος.
- Περίπου ο ίδιος.
-Τηλεφωνώ εκ μέρους της τράπεζας Αρπακτικής. Χρωστάτε τρείς δόσεις κύριε -Κάστρινος είπαμε - έναντι δανείου.......

-Ε όχι κύριε δεν θα μας αλλάξετε και το όνομα. Καστρινός. Κώστας Καστρινός κι εκτός από σας χρωστάω στον μπακάλη, τον μανάβη, τον φούρναρη, και το χασάπη. 
-Λοιπόν θα μας πληρώσετε;
-Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος!
-Τι σημαίνει αυτό;
-Δεν υπάρχει δεκάρα τσακιστή.
- Ε τότε θα σας πάρουμε το σπίτι, το αυτοκίνητο και το τροχόσπιτο.
-Ρε δε πα να πάρεις και την πεθερά μου.
-Δεν αστειευόμαστε κύριε!
-Γιατί μήπως εγώ αστειεύομαι;
-Θα σας κλείσει φυλακή η τράπεζα κύριε.
-Στα τέτοια μου. Θα τρώω και τζάμπα!
-Ακούστε. Ακούστε αφήστετα αυτά. Η τράπεζα δεν παίζει κύριε. Πουλήστε, κλέψτε  δεν μας νοιάζει, η Τράπεζά μας θέλει τα λεφτά της.
-Που μένετε;
-Τι σχέση έχει αυτό τώρα;
-Εσείς δεν είπατε κλέψτε;
-Τι λέτε κύριε το δικό μου σπίτι θα κλέψεις;
- Το μόνο που θα βρω να έχει κάτι μέσα.
-Μα καλά αφού δεν είχατε λεφτά το δάνειο τι το θέλατε;
-Γιατί τότε είχα!
-Λοιπόν άκου να τελειώνουμε. Τέρμα τα αστεία, Αν δεν πληρώσετε θα σας πάρουμε το αμάξι!
-Α εσείς δεν τρώγεστε. Μας φάγατε τα αυτιά πάρτε δάνεια, πάρτε κάρτες, πάρτε διαόλοι βάϊα, και τώρα φέρτε πίσω τα λεφτά μας;
-Α άλλες εποχές εκείνες!
- Βλέπεις; Στα λόγια μου έρχεσαι.
-Λοιπόν έλα - έλα το αμάξι πάει τι θα κάνετε;
- Αν πειράξετε έστω μια ρόδα, θα στηθώ έξω από την τράπεζα και θα φωνάζω ότι είστε Μαφιόζοι!
- Μη τολμήστε. Θα σας κάνουμε μήνυση για δυσφήμηση.
-Η Μαφία δεν κάνει μηνύσεις λύνει αλλιώς τις διαφορές. Αλλά εσείς έχετε άντερα; Δεν έχετε.
-Μην μας προκαλείτε κύριε. Είναι η τελευταία σας λέξη;
-Όχι η τελευταία είναι «άει στο γέρο διάολο»! Μισό- μισό κύριε. Δε λέω η τράπεζα μου έδωσε κάποια λεφτά τότε που βαράγανε τους σκύλους με τα λουκάνικα, όμως επιχείρηση είστε θα έχετε και χασούρες και ζημίες, αν και δεν είδαμε καμιά τράπεζα ποτέ να κλείνει. Θα σας επιτρέψω τα χρήματα όταν μπορώ γιατί εγώ δεν είμαι λωποδύτης.
- Πότε ;
- Μόλις μου δώσει ο εργοδότης τα είκοσι χιλιάρικα ευρώ που μου χρωστάει, η άμα κερδίσω κάποτε στο λόττο!
AGGELOKASTRO NEWS.                   Μπούτιβας Κώστας. - Καστρινός

Δεν υπάρχουν σχόλια: