Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Δεν θα συμμετέχει στις εκλογές ο Σπήλιος Λιβανός

  ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ

Αγαπητοί συμπατριώτες,

Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να μην είμαι υποψήφιος βουλευτής στις επερχόμενες εκλογές, αν και εφόσον αυτές διενεργηθούν, σύμφωνα με το προδιαγεγραμμένο από τη συμφωνία των πολιτικών αρχηγών χρονοδιάγραμμα. Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την πολύ δύσκολη απόφαση είναι προσωπικοί και επαγγελματικοί.....


Για την απόφαση μη συμμετοχής μου στις επερχόμενες εκλογές ενημέρωσα τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, τόσο κατά τη διάρκεια προσωπικών μας συνομιλιών, όσο και με σχετική επιστολή που του απέστειλα στις 16/11/2011.

Φίλες και φίλοι,

Γνωρίζετε καλά ότι στην πολιτική μου πορεία από το 2004 ως σήμερα, πορεύτηκα πάντα με γνώμονα το συμφέρον του τόπου μας. Αγωνίστηκα για την ανάπτυξη της Αιτωλοακαρνανίας και κατ´επέκταση την ευημερία του συνόλου των συμπολιτών μας, κόντρα στα μικροσυμφέροντα τοπικών «φεουδαρχών», παραγόντων και συντεχνιών. Η τοπική παραγωγή με όρους εκσυγχρονισμού και καινοτομίας, η επιχειρηματικότητα και η καταπολέμηση της ανεργίας στην ιδιαίτερη πατρίδα μας ήταν οι βασικοί άξονες της πολιτικής μου.

Ως νέος βουλευτής, με όση δύναμη είχα, στοιχήθηκα απέναντι στους εκπροσώπους του λαϊκισμού και του πελατειακού συστήματος, από όποιο χώρο και αν προέρχονταν. Κοντραρίστηκα ευθέως με τους ραντιέρηδες της ελπίδας και του μόχθου των ελλήνων πολιτών που οδήγησαν την πατρίδα μας σε μαρασμό.

Μέσα στις πρωτοφανείς συγκυρίες που βιώνουμε σήμερα και στο νέο πολιτικό σκηνικό που διαμορφώνεται, θα παραμείνω προσηλωμένος στην ίδια πορεία, ασκώντας την πολιτική μου από το μετερίζι της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, μέσα στην κοινωνία, δίπλα στους πολίτες, χωρίς να υπολογίζω κανένα προσωπικό ή πολιτικό κόστος. Θα συνεχίσω να παλεύω για την ενδυνάμωση της εθνικής αυτοπεποίθησης, την ανάδειξη της σύγχρονης ελληνικής ταυτότητας, την ενίσχυση των νέων μορφών και μεθόδων δημιουργίας και παραγωγής και την στήριξη της ανταγωνιστικής εξωστρέφειας.

Η πίστη μου στις αρχές και τις αξίες του φιλελευθερισμού και της κοινωνικής δικαιοσύνης, που ο Αντώνης Σαμαράς διακονεί ως ηγέτης της πολυσυλλεκτικής παράταξής μας, είναι διαρκής και δεδομένη. Σταθερή παραμένει η αγωνιστική μου παρουσία,  στη δύσκολη μάχη που δίνει η Νέα Δημοκρατία για την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, τη ιατήρηση των ευρωπαϊκών της κεκτημένων, την ανάκτηση της διεθνούς της αξιοπιστίας και βεβαίως για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.
 
Η θέση μου πλάϊ στον Αντώνη Σαμαρά -ως ειλικρινούς και διαχρονικού πολιτικού του φίλου-σήμερα, όπως άλλωστε και πριν δύο χρόνια, όταν πρώτος και μόνος  από το πολιτικό προσωπικό του νομού μας τάχθηκα ανοικτά στο πλευρό του για τη διεκδίκηση της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας, είναι αδιαπραγμάτευτη!

Κλείνοντας, θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλες και όλους που στο διάβα της μέχρι σήμερα πολιτικής μου διαδρομής, με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους! Ευχαριστώ επίσης και εκείνους που με αντιμετώπισαν κριτικά. Πιστεύω, ότι η σχέση ειλικρίνειας και αλληλοσεβασμού που χτίσαμε αυτά τα χρόνια θα αποδειχθεί παρακαταθήκη ελπίδας για το μέλλον. Το μέλλον που ενσαρκώνει το όραμα για μια άλλη Ελλάδα. Την Ελλάδα της αξιοκρατίας, της αξιοσύνης, της δημιουργίας και της προκοπής που αξίζει στη γενιά μας.

Πάντα κοντά σας,
Σπήλιος Λιβανός

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οχι, βρε που πας και μας αφηνεις; πως θα ζησουμε χωρίς εσένα. Γύρνα πίσω Σπήλιο