Εισερχόμενο μήνυμα ήρθε ένα κείμενο – απάντηση στα σχόλια που γράφτηκαν σχετικά με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αιτωλικού. Για να γίνει κατανοητή η απάντηση αυτή, σας παραθέτουμε πρώτα το αρχικό σχόλιο, μετά την απάντηση του Συλλόγου και τέλος το κείμενο που ήρθε με το μήνυμα......
Οι γαμπροί. της αμβροσίας
Στο βίντεο που αναρτήθηκε στις 27/2/2011 στην ιστοσελίδα σας, είδαμε το μεγάλο κενό που παρουσίασε ο πολιτισμός του Αιτωλικού στη επέτειο του ΝΤΟΛΜΑ. Και φυσικά, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτή την απουσία την χρεώνεται αποκλειστικά ο πολιτιστικός σύλλογος «ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ» και οι γαμπροί του Αιτωλικού που τον διοικούν, παρασέρνοντας τα μέλη του στην αποχή από επετειακές εκδηλώσεις της πόλης, εδώ και πολλά χρόνια, εστιάζοντας την προσοχή τους μόνο σε εισπρακτικές εμφανίσεις. Ο πολιτιστικός σύλλογος με τα τμήματα που δημιούργησε θα μπορούσε να φέρει την ανατροπή σε πλείστα προβλήματα που μαστίζουν την πόλη του Αιτωλικού σήμερα, με την ευγένεια που ο πολιτισμός απαιτεί και όχι με έριδες και μηχανορραφίες μερικών γαμπρών της που απομυζούν γεύσεις δεύτερου μισθού ή ειδικής μεταχείρισης από τις Δημοτικές Αρχές, όποιες και αν είναι αυτές. Ο πολιτιστικός σύλλογος του Αιτωλικού δεν είναι ένας κομματικός φορέας για να εμπλέκεται σε κομματικές ίντριγκες και σενάρια πολιτικού ενδιαφέροντος. Ο πολιτιστικός σύλλογος του Αιτωλικού πρεσβεύει και εξυπηρετεί την κουλτούρα της πόλης που πηγάζει από τις παραδόσεις της και τα βιώματά της, και όχι από τα κόμπλεξ και τη μανία της επιβεβλημένης ύπαρξης ξένων αντιλήψεων, επιρροής και συνηθειών προς την πόλη. Ο πολιτιστικός σύλλογος Αιτωλικού, έχει μέλη ιθαγενή που έχουν φωνή που έχουν άποψη. Πότε ακούστηκε η φωνή τους; Πότε αποφασίστηκε από το διοικητικό του συμβούλιο μια γενική συνέλευση για να ακουστούν τα «θέλω» της πόλης για το οποιοδήποτε σοβαρό θέμα που την προβληματίζει; Ποιοι είναι αυτοί οι ξένοι στις συνήθειες του τόπου που αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς, έχοντας και το θράσος να κρίνουν και να αποφασίζουν χρησιμοποιώντας τους νέους μας, τους γονιούς μας, σε σκοπούς σκοτεινούς και λασπολογώντας παρασκηνιακά και μειλίχια ειρωνευόμενοι, πιστεύουν τους εαυτούς τους εξουσιαστές και ειδήμονες για το πώς πρέπει να συμπεριφέρεται μια ολόκληρη κοινωνία; Ο πολιτιστικός σύλλογος σκοπό έχει να ενώνει κοινά ενδιαφέροντα, κομματικές διαφορές, να εκπαιδεύει και να εκπαιδεύεται με τις δράσεις του, να επιδιώκει την ανθρώπινη ομόνοια στην κάθε ευκαιρία που του δίνουν τα ήθη και έθιμα της πόλης που εδρεύει, και να προστατεύει τους θεσμούς με κάθε θυσία με το ήθος και το σεβασμό που το διοικητικό συμβούλιο καλείται να εμπνεύσει στα μέλη του για να συνεχίσουν το έργο του. Και όλα αυτά, όχι ευκαιριακά και επιλεκτικά γιατί, δυο τρεις συμπέραναν από την διακριτικότητά μας ότι μας αρέσει η κατήχηση της συμπεριφοράς τους.
Πολύ θα θέλαμε, αφού τόσο καλά γνωρίζουν τα οικονομικά του Μουσείου και των άλλων φορέων οι γαμπροί μας, μια δημόσια αναφορά στα έσοδα - έξοδα του πολιτιστικού συλλόγου, τα αποθεματικά και τις δραστηριότητες αναλυτικά των τελευταίων οκτώ χρόνων. Ο πολιτιστικός σύλλογος του Αιτωλικού εκφράζεται με την προσφορά και την συνεργασία στην πόλη του, διατηρώντας τις αποστάσεις των μελών του με διαφάνεια για τα του οίκου του από παρωχημένα γεγονότα που ενόχλησαν, δείχνοντας πρώτος το παράδειγμα για την ευγενή άμιλλα στην πρόοδο. Η υπεροψία λοιπόν με ξένα κόλλυβα των διοικούντων του Πολιτιστικού και Μορφωτικού συλλόγου «ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ» δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την αλαζονεία της πολιτικής.
Ο ΑΝΤΙΛΚΙΩΤ'Σ
Πολύ θα θέλαμε, αφού τόσο καλά γνωρίζουν τα οικονομικά του Μουσείου και των άλλων φορέων οι γαμπροί μας, μια δημόσια αναφορά στα έσοδα - έξοδα του πολιτιστικού συλλόγου, τα αποθεματικά και τις δραστηριότητες αναλυτικά των τελευταίων οκτώ χρόνων. Ο πολιτιστικός σύλλογος του Αιτωλικού εκφράζεται με την προσφορά και την συνεργασία στην πόλη του, διατηρώντας τις αποστάσεις των μελών του με διαφάνεια για τα του οίκου του από παρωχημένα γεγονότα που ενόχλησαν, δείχνοντας πρώτος το παράδειγμα για την ευγενή άμιλλα στην πρόοδο. Η υπεροψία λοιπόν με ξένα κόλλυβα των διοικούντων του Πολιτιστικού και Μορφωτικού συλλόγου «ΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ» δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από την αλαζονεία της πολιτικής.
Ο ΑΝΤΙΛΚΙΩΤ'Σ
6 Μαρτίου 2011 11:00 μ.μ.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΣτονΑΝΤΙΛΚΙΩΤ(6 ΜΑΡΤΊΟΥ2011 11.00 μμ)
Για τις εκδηλώσεις του Ντολμά ήμουν εκείνος που ήρθα σε επικοινωνία με τη δημοτική ενότητα Αιτωλικού και τη δημοτική αρχή του δήμου μας και ζήτησα να συμμετάσχουμε στις εκδηλώσεις στο Αιτωλικό και πρότεινα και πως μπορούν να γίνουν καλύτερες. Δυστυχώς δεν υπήρξε ανταπόκριση.
Ως και τη "Φόνισσα" που δημοσίως στη βραδιά του εθελοντισμού ανακοίνωσα δεν την συμπεριέλαβαν στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων.
Κάθε χρόνο γίνονται δύο και πλέον γενικές συνελεύσεις και η επόμενη είναι προγραμματισμένη για τις 19 Μάρτη που θα καλεσθούν τα μέλη μας και θα δημοσιευτεί ανκοίνωση.
Οι κάποιες "εισπρακτικές εμφανίσεις"(κι αυτές είναι μόνο των θεατρικων παραστάσεων και των κινηματογραφικών προβολών) έχουν είσπραξη για να καλυφτεί ένα μέρος των εξόδων.
Οσ' αναφορά τα έσοδα-έξοδα του συλλόγου, θα σε πληροφορήσω ότι κάθε χρόνο ελέγχονται και σφραγίζονται από την αρμόδια υπηρεσία του δημοσίου (αν είσαι σε κάποιο σύλλογο θα την ξέρεις) πρακτικά συνεδριάσεων Δ.Σ., το βιβλίο του ταμείου και καταθέτουμε αναλυτική κατάσταση οικονομικού απολογισμού, η οποία δίνεται και στα μέλη μας που παρευρίσκονται στην ετήσια απολογιστική γενική συνελεύση του συλλόγου.
Και κλείνοντας, εαν επισκευτείς την ιστοσελίδα και το blogg του συλλόγου μας, όπου εκφράζονται οι απόψεις και θέσεις του συλλόγου, πες μας (αν θες έλα και στη γενική μας συνέλευση να τα πεις) που εμπλεκόμαστε "σε κομματικές ίντριγκες και σενάρια πολιτικού ενδιαφέροντος" για να το μάθουμε και εμείς και αν αυτό γίνεται να διορθωθούμε.
Γιώργος Σφυρής
Για τις εκδηλώσεις του Ντολμά ήμουν εκείνος που ήρθα σε επικοινωνία με τη δημοτική ενότητα Αιτωλικού και τη δημοτική αρχή του δήμου μας και ζήτησα να συμμετάσχουμε στις εκδηλώσεις στο Αιτωλικό και πρότεινα και πως μπορούν να γίνουν καλύτερες. Δυστυχώς δεν υπήρξε ανταπόκριση.
Ως και τη "Φόνισσα" που δημοσίως στη βραδιά του εθελοντισμού ανακοίνωσα δεν την συμπεριέλαβαν στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων.
Κάθε χρόνο γίνονται δύο και πλέον γενικές συνελεύσεις και η επόμενη είναι προγραμματισμένη για τις 19 Μάρτη που θα καλεσθούν τα μέλη μας και θα δημοσιευτεί ανκοίνωση.
Οι κάποιες "εισπρακτικές εμφανίσεις"(κι αυτές είναι μόνο των θεατρικων παραστάσεων και των κινηματογραφικών προβολών) έχουν είσπραξη για να καλυφτεί ένα μέρος των εξόδων.
Οσ' αναφορά τα έσοδα-έξοδα του συλλόγου, θα σε πληροφορήσω ότι κάθε χρόνο ελέγχονται και σφραγίζονται από την αρμόδια υπηρεσία του δημοσίου (αν είσαι σε κάποιο σύλλογο θα την ξέρεις) πρακτικά συνεδριάσεων Δ.Σ., το βιβλίο του ταμείου και καταθέτουμε αναλυτική κατάσταση οικονομικού απολογισμού, η οποία δίνεται και στα μέλη μας που παρευρίσκονται στην ετήσια απολογιστική γενική συνελεύση του συλλόγου.
Και κλείνοντας, εαν επισκευτείς την ιστοσελίδα και το blogg του συλλόγου μας, όπου εκφράζονται οι απόψεις και θέσεις του συλλόγου, πες μας (αν θες έλα και στη γενική μας συνέλευση να τα πεις) που εμπλεκόμαστε "σε κομματικές ίντριγκες και σενάρια πολιτικού ενδιαφέροντος" για να το μάθουμε και εμείς και αν αυτό γίνεται να διορθωθούμε.
Γιώργος Σφυρής
7 Μαρτίου 2011 10:31 π.μ.
Και το εισερχόμενο μήνυμα
Στην απάντηση που γράφει ο κ Σφυρής λέει ψέματα.
Με λίγο ψάξιμο στο blog του Συλλόγου βλέπουμε ότι έγινε μια γενική συνέλευση το Φεβρουάριο του 2009 με θέματα «Εγγραφή νέων μελών - Απολογισμός απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου -
Διενέργεια Εκλογών για την ανάδειξη νέου Δ.Σ.» όπου ο σύλλογος πρωτοτυπεί και εκλέγει το ίδιο πρόσωπο σαν αντιπρόεδρο και ταμία ταυτόχρονα!!!!
Επόμενη έκτακτη γενική συνέλευση ήταν την Κυριακή 15-11-2009 με θέμα «Έγγραφο του Δημάρχου Αιτωλικού κ. Νίκου Γαλάνη προς το Σύλλογο μας με θέμα: ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» όπου ο σύλλογος έψαχνε για συμμάχους στον πόλεμο που είχε κηρύξει στον δήμαρχο Νίκο Γαλάνη.
Και τέλος έχουμε μια γενική συνέλευση την Κυριακή 18-4-2010 με θέμα «Σχέσεις του Συλλόγου μας με τους άλλους φορείς, Συλλόγους και κοινωνικές ομάδες της πόλης μας. Πρωτοβουλία του Συλλόγου μας για σύγκληση συναντήσεων εργασίας με όλους τους φορείς» όπου και πάλι ο σύλλογος έχοντας γνώση της δυσαρέσκειας που δημιούργησε ο διοικητικό του συμβούλιο στη διαμάχη με τον Γαλάνη, ψάχνει για συμμάχους πάλι στους άλλους συλλόγους και φορείς της πόλης.
Και ρωτάω τον κ Σφυρή, πότε έγινε για τα έτη 2009 και 2010 η απολογιστική συνέλευση που αναφέρει; Επίσης γιατί δεν μας λέει να μάθουμε κι εμείς που είμαστε άσχετοι με συλλόγους, ποια είναι η αρμόδια υπηρεσία του δημοσίου που κάθε χρόνο ελέγχει και σφραγίζει τα πρακτικά συνεδριάσεων του Δ.Σ., το βιβλίο του ταμείου και καταθέτει αναλυτική κατάσταση οικονομικού απολογισμού;
Μας λέει ο κ Σφυρής ότι «Οι κάποιες "εισπρακτικές εμφανίσεις"(κι αυτές είναι μόνο των θεατρικων παραστάσεων και των κινηματογραφικών προβολών) έχουν είσπραξη για να καλυφτεί ένα μέρος των εξόδων» ξεχνώντας ότι μόνο θεατρικές παραστάσεις και κινηματογραφικές προβολές παρουσιάζει τελευταία ο σύλλογος.
Και φυσικά δεν διαβάσαμε καμία απάντηση για «γεύσεις δεύτερου μισθού ή ειδικής μεταχείρισης από τις Δημοτικές Αρχές» που καταγγέλλει ο Αντικιώτ’ς.
Μήπως δεν υπήρξε ανταπόκριση από τη νέα δημοτική αρχή, γιατί ο σύλλογος έπαιξε άσχημο πολιτικό παιχνίδι με τον νέο μας δήμαρχο, στη συνάντηση που είχαν προεκλογικά το ΔΣ του συλλόγου και ο υποψήφιος τότε Π Κατσούλης στο καφενείο του ΚΤΕΛ στο Αιτωλικό;. Και ήταν η μοναδική συνάντηση του συλλόγου με υποψήφιο δήμαρχο. Φυσικά επειδή ο Κατσούλης σαν Αντινομάρχης Πολιτισμού τάιζε κανονικά με επιχορηγήσεις τον σύλλογο και όπως είπαμε παραπάνω κανένας απολογισμός δεν δόθηκε ακόμα για το που πήγαν αυτά τα χρήματα. Αλήθεια αφού πέρυσι παίρνατε επιδοτήσεις από τον Κατσούλη γιατί βάζατε και εισιτήριο στις θεατρικές παραστάσεις;
Τελικά ο Αντιλκιώτ’ς σας έγραψε λίγα!!!!
ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΤΙΛΚΙΩΤ’Σ
Κύριε Σφυρή: Αν πραγματικά θέλεις να διορθωθείς πάψε πρώτα το ΕΓΩ ζήτησα. ΕΓΩ, πρότεινα και το ΕΓΩ, ανακοίνωσα.Διείσδυσε στο ΕΜΕΙΣ και διάβασε άλλη μια φορά στα όσα ΕΣΥ ως άλλος Πεταλωτής αναφέρεσαι. Οι προχειρότητες όσων αφορά σε πολιτιστικά ζητήματα του συλλόγου δεν σε χρίζουν με το απυρόβλητο. Το κείμενο οι γαμπροί της αμβροσίας, είναι κατατοπιστικότατο και γραμμένο από χέρι με σαφήνεια έκφρασης και διαύγεια νοήματος όπως αρμόζει στον πολιτισμό και τη διαφάνειά του.
ΑπάντησηΔιαγραφή