Με εντολή των αιρετών διοικούντων τον Δήμο Αιτωλικού, η οικονομική υπηρεσία έκανε από πέρσι κατάλογο οφειλών της ύδρευσης και αποχέτευσης, τον οποίον έστειλε στην Δ.Ο.Υ Μεσολογγίου...
Σκοπός της κίνησης αυτής ήταν, να μπλοκάρει μέσω της φορολογικής ενημερότητας, η εφορία Μεσολογγίου τους οφειλέτες του Δήμου Αιτωλικού.
Και μέχρι εδώ πολύ σωστά έπραξε η Δημοτική Αρχή, προκειμένου να μπορέσει να εισπράξει τις οφειλές των δημοτών.
Ας δούμε λοιπόν μια σημερινή ιστορία.
Ηλικιωμένος Αιτωλικιώτης χρειάστηκε φορολογική ενημερότητα για να εισπράξει χρήματα ως αποζημίωση των απαλλοτριώσεων για τη νέας Εθνικής Οδού που κατασκευάζεται.
Πάει λοιπόν στην στάση και περιμένει το αστικό για Μεσολόγγι.
Φτάνει στο Μεσολόγγι μετά από μισή ώρα και παίρνει ταξί για να μεταβεί στο λιμάνι που βρίσκεται η Εφορία.
Περιμένει κάμποση ώρα στην ουρά και επιτέλους φτάνει η σειρά του να εξυπηρετηθεί.
Ο υπάλληλος της Εφορίας του αναφέρει ότι δεν μπορεί να του δώσει ενημερότητα, γιατί χρωστάει στον Δήμο Αιτωλικού τους λογαριασμούς του νερού.
- Μα έχω εξοφλήσει τις οφειλές μου εδώ και 8 μήνες διαμαρτύρεται.
Ο υπάλληλος της Εφορίας δηλώνει αναρμόδιος για τις οφειλές προς τον Δήμο, αλλά προθυμοποιείται να τηλεφωνήσει στο Δήμο Αιτωλικού, προκειμένου να εξυπηρετήσει τον υπερήλικα που είχε μπροστά του.
Από τον Δήμο απαντάνε ότι θα πρέπει ο πολίτης να πάει εκεί για να ελέγξουν αν χρωστάει ή όχι.
Ο φίλος μας φεύγει από την Εφορία και επιστρέφει με τα πόδια από το λιμάνι Μεσολογγίου, στο τέρμα των αστικών προκειμένου να γυρίσει στο Αιτωλικό.
Φτάνει επιτέλους στο Δημαρχείο Αιτωλικού και ο υπάλληλος της ύδρευσης του λέει ευγενικά ότι δεν οφείλει τίποτα, έχει εξοφλήσει πριν ένα οκτάμηνο τις οφειλές και θα πρέπει να του χορηγήσει «Άρση δέσμευσης φορολογικής ενημερότητας» την οποία θα πρέπει να υπογράψει ο κύριος Αντιδήμαρχος.
Όταν πήρε στα χέρια του την «Άρση δέσμευσης» η ώρα έχει φτάσει 13.00 και παρόλο που είχε ξεκινήσει από τις 10.00 το πρωί δεν είχε καταφέρει να πάρει φορολογική ενημερότητα.
Θα πρέπει την επομένη να μεταβεί ξανά στο Μεσολόγγι.
Αναρωτιέται λοιπόν κανείς, ο Δήμος Αιτωλικού σωστά χρέωσε τους οφειλέτες στην Δ.Ο.Υ Μεσολογγίου.
Δεν μπορούσε όμως να στέλνει και καταστάσεις για αυτούς που εξοφλούσαν;
Τόσο δύσκολο είναι κάτι τέτοιο προκειμένου να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες με τα πήγεν’ έλα στο Μεσολόγγι;
Φυσικά και μπορεί ο Δήμος να στείλει κάθε μήνα κατάσταση με όσους δεν χρωστάνε για να γίνει αυτόματα η άρση της δέσμευσης.
Αν το έκανε όμως δεν θα πήγαινε ο κάθε δημότης σαν ικέτης στον Αντιδήμαρχο για μια υπογραφή, προκειμένου να κάνει τη δουλειά του.
Από την άλλη όμως, πως θα δείξει ο κύριος Αντιδήμαρχος ότι εξυπηρετεί τον πολίτη και ότι με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ του μπορεί ο πολίτης να κάνει τη δουλειά του;
Έτσι δεν είναι κύριε Αντιδήμαρχε;
1 σχόλιο:
Για τι ποσά οφειλών προς τον Δήμο μιλάμε, που αναγκάζουν σε τέτοια ταλαιπωρία τους δημότες;
Αν γνωρίζει κάποιος τα μεγέθη, ας μας δώσει ένα παράδειγμα να καταλάβουμε γιά τι ποσά μιλάμε...και να σκεφτεί κανείς ότι αρκετές από τις παρεχόμενες υπηρεσίες μπορούν να χαρακτηριστουν τουλάχιστον ως ανεπαρκείς γιά ελληνικό δήμο του 21ου αιώνα (απαράδεκτη ποιότητα νερού, πλημμελής καθαριότητα κ.λ.)
Δημοσίευση σχολίου