Κύριοι, σχετικά με το άρθρο σας με τίτλο «Ένταση στη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Μουσείου Κατράκη έχω να σας συμπληρώσω και να σας επισημάνω μερικά πράγματα.
Ότι εκφράζεται σε αυτή την επιστολή αποτελεί προσωπική μου σχέση και δεν είναι αναγκαστικά θέση του Πολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου «Το Αιτωλικό»...τον οποίο εκπροσώπησα στη συγκεκριμένη συνεδρίαση και ο οποίος θα εκδώσει ξεχωριστή ανακοίνωση παίρνοντας θέση για το θέμα, μετά την συνεδρίαση του Δ.Σ. του.
Σας συμπληρώνω λοιπόν ότι ήταν επίσης παρούσα και η κ. Στρούτζα, πρώην Πρόεδρος της Ένωσης Τεχνοκριτικών.
Τα γεγονότα
Ξεκινώντας η συνεδρίαση ο πρόσεδρος κ. Γαλάνης παρουσίασε ένα χαρτί το οποίο μας είπε ότι είναι μια εξουσιοδότηση από την κ. Βάσω Τσίντζου, με η οποία του έδινε το δικαίωμα να την εκπροσωπήσει στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, (πράγμα το οποίο ελέγχεται ως προς τη νομική ισχύ του).
Στη συνέχεια ο κ. Γαλάνης, ενημέρωσε προφορικά για τηλεφωνική επαφή που είχε με τον κ. Γιώργο Σφυρή, μέχρι πρότινος εκπρόσωπο (τον οποίο αντικατέστησα) του Πολιτιστικού μας Συλλόγου «Το Αιτωλικό» ο οποίος όπως είπε ο κ. πρόεδρος, παραιτείται από τη Δ.Σ. του Μουσείου και μετέφερε τους χαιρετισμούς και την ευχαριστίες του προς τα μέλη του Δ.Σ. για τη συνεργασία και την τεράστια εμπειρία που αποκόμισε από τη συμμετοχή του στις συνεδριάσεις. Στη συνέχεια στράφηκε προς το μέρος μου, με ρώτησε γιατί βρισκόμουν εκεί, και απάντησα ότι εκπροσωπούσα τον Πολιτιστικό Σύλλογο, βάσει της εσωτερικής διαδικασίας του Συλλόγου για την εκλογή νέου εκπροσώπου μας, και για την οποία ο Σύλλογος έχει ενημερώσει το Δ.Σ. του Μουσείου με εξερχόμενο έγγραφο (αρ. πρωτοκόλλου 4/ 08/04/2009).
Αυτό έγινε αφορμή για σειρά απαξιωτικών σχολίων του κ. Σταυρόπουλου (εκπρόσωπου της οικογένειας Κατράκη) προς το πρόσωπο μου, προς το Σύλλογό μας και προς λαϊκό πολιτισμού του Αιτωλικού, ο δε κ. Γαλάνης μου επισήμανε ότι δεν είχε προσκαλέσει εμένα στην συνεδρίαση, αλλά τον κ. Σφυρή.
Στις αιτιάσεις μου, ότι η πρόσκληση απευθύνεται στον εκπρόσωπο του Πολιτιστικού όπως αυτός ορίζεται από το καταστατικό του, ο κ. Γαλάνης χρησιμοποιώντας ένα φτηνό νομικίστικο πρόσχημα, είπε ότι έπρεπε να παραβρίσκεται στη συνεδρίαση ο προηγούμενος εκπρόσωπος και να θέσει την παραίτηση του (για την οποία όπως διαβάσατε παραπάνω είχε ήδη ενημερώσει), πράγμα που μόνο ως αστείο μπορεί να το πάρει κανείς διότι ο κ. Σφυρής ουδέποτε παραιτήθηκε ΑΛΛΑ αντικαταστάθηκε από εμένα μέσα από τις διαδικασίες του Συλλόγου μας, κάτι που αποτελεί πάγια τακτική ΌΛΩΝ των συλλόγων, φορέων, οργανισμών που μετέχουν οπουδήποτε μέσω εκπροσώπου τους.
Στο ερώτημα μου προς τον κ. Σπύρο Κατράκη που εκτελούσε τη συγκεκριμένη στιγμή χρέη γραμματέα, αν πρόκειται για πάγια τακτική του Δ.Σ. του Μουσείου, μου απάντησε θετικά. Στο αίτημα μου όμως να πάρω ένα αντίγραφο από το βιβλίο πρακτικών του Μουσείου ότι αυτό συνέβη και όταν αντικαταστάθηκε ο εκπρόσωπος των "Εν Αθήναις" μου απάντησε ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ, έτσι δεν μπορούσα να έχω τέτοιο αντίγραφο. Στο σημείο αυτό όντως απεχώρησα οικιοθελώς από το Δ.Σ. για να αποκλιμακωθεί η ένταση ρωτώντας όμως τον κ. Γαλάνη εάν τελικά αποφαίνεται ότι πρέπει ο εκπρόσωπος του Συλλόγου να αποχωρήσει και μου απάντησε ότι δεν το αποφαίνεται ό ίδιος αλλά «η διαδικασία».
Σημειώστε εδώ, ότι στο Δ.Σ. μετείχε ο κ. Νικήτας Δεσποτίδης, σύζυγος της κ. Μαριάννας Κατράκη ο οποίος δήλωσε προφορικά ότι εκπροσωπεί τη σύζυγό του, πράγμα εντελώς παράνομο, διότι ακόμα και εάν είχε πληρεξούσιο από τη σύζυγό του ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ μέλος του Δ.Σ. ως εκ τούτου καμία θέση δεν είχε εκεί, διότι εάν αυτό μπορούσε να ισχύσει τότε για παράδειγμα θα μπορούσε ένα μέλος του Δ.Σ. του Αρχαιολογικού Μουσείου να στείλει στη θέση του τον οποιοδήποτε περαστικό, ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΌΤΗΣΗ.
Αυτά είναι πολύ περιληπτικά τα γεγονότα όπως τα έζησα προσωπικά.
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω γιατί ο κ. Γαλάνης επεφύλαξε αυτή την απαράδεκτη στάση προς το πρόσωπο μου, και προς το Σύλλογό μας, φαντάζομαι όμως ότι έχει να κάνει σχετικά με την πρωτοβουλία του Συλλόγου μας, να ζητήσει επισήμως έγγραφα, πράγμα το οποίο έχετε ήδη δημοσιεύσει, που αφορούν το Μουσείο ώστε να ενημερωθούμε και να ενημερώσουμε τα μέλη μας.
Φαίνεται όμως, ότι στο Μουσείο ισχύει το ΑΒΑΤΟ και ο σκοταδισμός, η λογική του μικρομάγαζου και της οικογενειακής επιχείρησης.
Νομίζω ότι μετά από αυτά μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε γιατί το Μουσείο «Βάσω Κατράκη» έχει περιέλθει σε αυτό του σημείο και έχει ΔΥΣΤΥΧΩΣ απαξιωθεί από την ντόπια κοινωνίας μας.
Αναρωτιέμαι ένα τελικά όλοι αυτοί επιθυμούν την λειτουργία και την ύπαρξη του Μουσείου μας, ή υπάρχει πίσω από όλα αυτά κάποια άλλη σκέψη και σκοπός.
Τελειώνοντας θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Κώστα Σταράμο και τον κ. Γιώργο Σαλτό, για την θετική θέση τους ως προς την παρουσία μου εκεί και για τη θέση τους, ότι από την πλευρά τους ο εκπρόσωπος του Πολιτιστικού μας Συλλόγου, είναι απολύτως αποδεκτός και νόμιμος, αλλά και για τα θετικά σχόλια ως προς την προσφορά του Συλλόγου μας στον Πολιτισμό και στον τόπο μας.
Στο σημείο αυτό σας επισημαίνω σαν γραμματέας του Δ.Σ. του Συλλόγου μας και υπεύθυνος των δημοσίων σχέσεών του ότι, Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΧΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΚΑΜΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ, ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ.
Θεωρώ τιμή μου να είμαι μέλος του και να συμμετέχω στη μεγάλη αυτή συλλογική προσπάθεια, στην οποία μετέχουν ενεργά περίπου 200 συμπολίτες μου.
Σας ευχαριστώ
Χρίστος Λάτσινος
Υ.Γ. Παρακαλώ εάν δημοσιεύεται αυτή την επιστολή να δημοσιευτεί αυτούσια.
Σημείωση: Η παραπάνω επιστολή στάλθηκε σήμερα και δημοσιεύεται αυτούσια χωρίς καμία παρέμβαση από το etoliko news. Τυχόν απάντηση θα δημοσιευτεί επίσης αυτούσια
Μετά την αποχώρηση του κ. Λάτσινου, τέθηκε θέμα αντικατάστασης του εκπροσώπου του Πολιτιτικού Συλλόγου στο ΔΣ του Μουσείου Κατράκη, με εκπρόσωπο απο το Σύλλογο Λαογραφικού Μουσείου. Όταν όμως επισυμάνθηκε οτι κάτι τέτοιο μπορεί να είναι αντίθετο με το καταστατικό του Μουσείου, ο κ. Σταυρόπουλος ανέφερε: "Να φύγει ο Λάτσινος απο το ΔΣ και να ορίσει άλλον εκπρόσωπο ο Πολιτιστικός"!!! Δηλαδή όλη η φασαρία έγινε αποκλειστικά για τον Λάτσινο...
ΑπάντησηΔιαγραφήPeriergo. Pws o politistikos silogos den ta provlepse auta. Gnwrize ti dimosia diamaxi latsinou me ton Stauropoulo. 8a mporouse o kos Komtzias na steilei kapoion allon. Pios einai telos panton aytos o Latsinos pou mpleketai pantou.
ΑπάντησηΔιαγραφήAs katsi kala giati arga i grhgora 8a katalixi sta azitita. 8a ton dioksoun oloi.
Me ektimisi kyria Eulampia apo tin Skiro giagia tou Teiresia ki adelfi tis Glinas.Me tin Karakaxsa kamia sxesi
ΠΑΣ ΜΗ ΑΙΤΩΛΙΚΙΩΤΗΣ...ΒΑΡΒΑΡΟΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήL.
ΠΑΣ ΜΗ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ...ΑΝΑΙΔΗΣ Κ΄ ΑΔΑΗΣ???
ΑπάντησηΔιαγραφήL.
Θα μου επιτρέψει η kyria Eulampia apo tin Skiro giagia tou Teiresia ki adelfi tis Glinas.Me tin Karakaxsa kamia sxesi να της υπενθυμίσω ότι ο Πολιτιστικός Σύλλογος είναι ένα συλλογικό όργανο που διοικείται από 7μελές διοικητικό συμβούλιο. Οι αποφάσεις είναι συλλογικές και παίρνονται κατά πλειοψηφία, ως εκ τούτου δεν παίρνει καμία προσωπική απόφαση ο κύριος Κομζιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης να ερωτήσω εάν κατά τη γνώμη της, όποιος διαφωνεί με κάποιον αυτομάτως θα πρέπει να αποκόπτεται από οποιαδήποτε Συλλογική διαδικασία για να μην θιχτεί ο διαφωνών ή ότι όποιος έχει φωνή και ζητάει να ακολουθηθεί η διαδικασία προκειμένου να ενημερωθεί θα πρέπει να φιμώνεται.
Τέλος της απαντώ ότι ο Λάτσινος δεν μπλέκεται παντού. Δραστηριοποιούμαι ενεργά στο Πολιτιστικό Σύλλογο της πόλης μας, και ηγούμαι πρώτος μεταξύ ίσων της Θεατρικής ομάδας. Την ενημερώνω ότι είναι υπέροχο συναίσθημα να βρίσκεσαι μεταξύ 40-45 ατόμων όλων των ηλικιών που την αποτελούν, και να δημιουργείς, μέσα από την αγαστή συνεργασία την αγάπη και την ομαδικότητα.
Εάν εσείς κυρία μου δεν καταφέρατε ποτέ να συγκεντρώσετε και να συνδημιουργήσετε με μια τόσο μεγάλη ομάδα στην οποία θα είστε αποδεκτή και θα σας κοιτούν στα ματιά, όπως και εσείς αυτούς, καταλαβαίνω ότι σας πονάει, και σας προσκαλώ να συμμετάσχετε στην ομάδα μας, για να διδαχτείτε τι σημαίνει συνεργασία και ομαδικότητα και ίσως έτσι νοιώσετε καλύτερα.
Να νοιώσετε τι σημαίνει αποδοχή. Να νοιώσετε τι σημαίνει να δίνεις με όλη σου τη ψυχή και να παίρνεις πολλαπλάσια.
Και όλα αυτά να σας θυμίσω, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ, αντιθέτως να κοστίζει αρκετά.
Χρίστος Λάτσινος
Υ.Γ. Δεν θα χρειαστεί να με διώξει κανείς. Όταν έρθει η ώρα μου να φύγω θα το καταλάβω πρώτος.
Γιατί ο σχολιαστής με το όνομα κυρία Ευλαμπία κλπ.στέκεται στο πρόσωπο και δεν στέκεται στις λέξεις ΑΒΑΤΟ, ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ κλπ ωραίες που χρησιμοποιεί και καταγγέλει το πρόσωπο; Φτάνει πιά το ποιός, θέλουμε να ξέρουμε τα ΤΙ και τα ΓΙΑΤΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο σχολιαστής έχει προσωπικά να του τα πει στο δρόμο, σε μας να πείτε αν αυτά που καταγγέλει είναι αλήθειες ή ψέματα.
ego xero oti xero 2-3 xronia to xristo kai doyleyo mazi toy kai ton eyxaristo gia ayto
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εγώ σε ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρίστος
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Χρίστο και από μένα για όσα έμαθα από αυτόν
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνέχισε την καλή δουλειά που κάνεις στον πολιτιστικό
Χρίστο, η δική σου δουλειά κρίθηκε και κρίνεται καθημερινά (με επιτυχία). Τις δικές τους πότε θα τις κρίνουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφή